maandag 4 november 2013

CHALLENGES | Nummer 2

Inmiddels zijn we alweer bijna 3 weken verder. M'n kamer is een lichtelijke bende, maar hé, ik heb de challenge volbracht (oké op 3 dagen na dan..)! Het lijkt dan misschien makkelijk om het netjes te houden, maar dat valt toch echt tegen.
Eén keer een kledingcrisis, en je hele kamer ligt vol met kleren. En aangezien je al telaat was met opstaan, was er ook geen tijd meer op het op te ruimen.. Als je dan ook nog eens 's nachts laat thuis komt, en meteen in slaap valt op je bed, is er geen ontkomen meer aan; bende in die slaapkamer.

Tijd voor een nieuwe challenge. Degenen die mij een beetje kennen weten wel dat ik een enorme verslaving aan de Mac heb. Minstens 1 keer per week zit ik er wel. Dat kan natuurlijk niet in deze tijden van crisis. Vandaag was mijn laatste maaltijd bij de Mac, voor een maand. Moet te doen zijn, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten